Nufnang Ads

Tuesday, October 4, 2011

ALAHAI...CITYVIEW...

Assalamualaikum semua...dan salam satu malaysia...hehe...

Ha...korang pernah tak pergi kat hotel City View? Hari tu, masa konvokesyen aku, kat situ lah aku dengan famili menginap sementara...untuk hilangkan lelah dan penat sebelum akak dengan mama aku balik...

Review aku pasal hotel ni...overall ok-ok saja lah...sesuai dengan bintang yang dia dapat...akak aku komplain susah nak cari parking...tapi aku ok aje...aku paling suka dia punya breakfast...sedap...banyak aku makan...french bread paling aku suka...bihun dia pon sedap...dengan nasi hujan panas lagi...sedap lah semua makanan untuk breakfast dia sediakan...

Tak nak cakap banyak-banyak...sebab ada kawan aku komen...blog aku wordy tapi gambar takde...so kurang attraction...so korang enjoy lah gambar-gambar city view di waktu pagi yang dari aras kamar aku di City View Hotel yang aku snap dari phone aku yang serba nazak ni ye...




No comments: