Nufnang Ads

Sunday, October 2, 2011

ALAHAI...KONVOKESYEN YANG MENYEDIHKAN...

Assalamualaikum...

Lama gak tak update blog ni...dalam 3 hari jugak lah...sebab sibuk dengan konvokesyen...

Alhamdulillah...aku dapat berkonvo dengan jayanya pada 1 Oktober 2011 yang lepas...tapi banyak keralatan yang berlaku...

Aku sangat-sangat tak suka berkonvo pada waktu petang...banyak sangat masalahnya...dengan solatnya lah yang nak kena terkejar-kejar...tak selesa betul nak solat dalam keadaan yang sangat-sangat berlapis-lapis pakaian tu...dengan nak kena jaga jubah lagi...memang tidak digemari yang teramat sangat...

Konvo sesi petang ni pon tak sempat sangat nak bergambar dengan kawan-kawan sangat...sebab masing-masing nak melayan famili sendiri...sebab mostly famili akan bertolak pulang terus lepas tu...

Sedih...konvo lepas aku hanya sempat ambil gambar dengan ex-roomate aku masa first year saja...yang lain memang tak sempat...

Bunga yang aku beli pulak...alahai...bila bukak dia punya jaring-jaring yang tutup bunga tu...buruk sangatlah rupanya...layu...pudar...even ada yang dak buruk kelopaknya...geram gila kot...

Tak suka betul konvokesyen kali ni...meninggalkan kenangan yang sangat tidak menyeronokkan...

2 comments:

sufie said...

tahniah~
hah! tau takpe. walaupon tak konvo tahun ni, tapi sedih sangat. nape la kimia tiap2 tahon pon asyik kene petang je. lagi satu tak sempat nak bergambar dengan diorang. sabo je la.
tu la yang memeng fikir kan semalam. macam mana mereka nak solat.urmmm???

amirul_asyraf said...

yg lelaki still ok lh nk solat-solat nie...yg prempuan tu ssh kot...dh siap berberan2...ng solekannya lg...tak tau lh...haish...