Nufnang Ads

Thursday, October 6, 2011

ALAHAI...MANA ACI!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera salam satu malaysia...

Hari ni nak post rasa kurang puas hati...sebab sikap bias...atau terlepas pandang, staf perpustakaan kat universiti aku...

Hari tu aku terbawa le masuk beg...dengan segeranya dia menyuruh aku keluar letakkan beg aku diluar library...dengan cara yang baik lah tapi...terpaksa lah aku keluar semula dan masuk kembali...padahal tengah kejar masa sebab dah lambat tuk masuk seminar pagi tu...

Time aku masuk tu pulak terserempak dengan makluk tuhan lain yang bawak beg...tapi staf tu tak cakap apa-apa pon...ramai pulak tu...tak adil langsung kot...orang lain boleh bawak tapi aku kena letak kat luar...hangin je aku dengan staf kat situ hari tu...tapi sabar je lah...

Ni gambar-gambar bukti ramai orang lain bawak beg tapi hanya aku dihalau keluar untuk letak beg kat luar...korang fikirkan lah sendiri...








No comments: