Nufnang Ads

Tuesday, October 4, 2011

ALAHAI...WATERMARK CONTEST...

Setelah jelajah banyak-banyak blog...aku rasa blog aku agak kekurangan banyak...huhu...biasa lah...baru nak aktif semula kan...blog-blog dorang tu dah lama dah activate dan memang mengupdate selalu...

Tiba-tiba terlintas kat benak pemikiran aku gitu...cewah...teringin rasanya ingin membuat satu contest untuk pelayar-pelayar blog aku ni...tapi of course lah hadiahnya tak de lah lumayan mana...setakat yang aku mampu sahaja lah...memandangkan aku belum bekerja lagi...huhu...

Nak kata mudah...tak lah sangat...nak kata susah pon tak sangat...tapi ok-ok lah...caranya mudah saja kot bagi yang teror lah...aku nak buat contest DESIGN WATERMARK....amacam??? ok tak? yang wajib ada dalam watermark itu...tentulah perkataan ALAHAI...tu saja kewajipan yang perlu ada...huhu...mudah je kan? penyertaan seorang hanya boleh hantar 3 design saja maximum...pemenang akan diumumkan selepas bilangan penyertaan melebihi 60 design...atau kalau kurang mendapat sambutan akan diumumkan pada hari jadi aku bulan november nanti...

Ni pulak hadiah yang ingin ditawarkan...pemenang yang dapat menawan hati aku melalui design watermark dia akan menerima cash RM75...dan saguhati (depend pada penyertaan-setiap 10 design akan ada satu saguhati, maksimum adalah 3 saja sebab tak cukup bajet...) untuk yang kreatif bernilai RM10...seorang boleh terima satu hadiah saja...huhu...tak lumayan sangat pon...tapi ok lah gak kan...duit akan ditransfer ke dalam akaun atm anda...

Penyertaan dibuka mulai hari ini...boleh lah start design ye...then boleh lah dihantar ke email aku bila dah siap... amy88rool@gmail.com ...ok...selamat mencuba...

3 comments:

KIRA said...

perghhh.... bleh msuk la gni..... hahahaha... copyright spe pegang??? owner ke???? pemilik blog???

amirul_asyraf said...

copyright penganjur le pegang...abis tu pnganjur nk gna cmne kalu peserta yg pegang...huhu...sila2 le masuk...promo kt kwn pon...modal xde pon tuk masuk...just diminta tuk jd follower blog nie je...huhu...mudah je...haha...

KIRA said...

ala.... klu ak pg promot.... xdpt la ak mng..... hahahahaha