Nufnang Ads

Wednesday, September 28, 2011

ALAHAI...SAMA TAPI TAK SERUPA...

Hari ni...alhamdulillah...selamat sudah aku dan kawan aku, Duan, daftar untuk melanjutkan pelajaran untuk peringkat Sarjana...peringkat Master lah tu...

Macam-macam terjadi tau dalam proses nak mendaftar tu...first tu dah jauh merantau dari KK4 ke PPS....Pusat Pengajian Siswazah...kosong lah pulak...tak ada staf...dorang semua pergi ke taklimat untuk pelajar siswazah...post graduate student...terpaksa pulak le kitorang balik dalam keadaan yang sangat terik luar biasa hari ni...

Dah tu...masa nak daftar...time kitorang lah...boleh pulak sistem breakdown...bagi no matrik yang sama kat aku dan kawan aku tu...MKC11018...actually aku nak sangat-sangat no MKC11016...sebab tu tarikh lahir aku...16.11.1988...tapi tak sempat...sebab kawan aku yang lagi satu....Ain...daftar lebih awal dari aku....sedih...tapi tak pe lah...dapat dekat-dekat jugak lah dengan 16 tu...

Harap-harap...dengan bermulanya hidup aku sebagai seorang pelajar siswazah tadi...diberkati, dilindungi, dan dipeliharalah hendaknya aku dunia akhirat...semoga perjalanan aku untuk mendapat satu lagi sijil...pada peringkat sarjana ni...dipermudahkan oleh-Nya...amin...doakan kejayaan aku ye semua...

Ha...lappy aku sekarang ni macam dah ok sikit...dah pulih sikit kot...thanks pada yang mendoakan kesihatan lappy kesayangan aku ni...

Sekian saja posting untuk sama tapi tak serupa ni...terima kasih sebab sudi membaca...

No comments: