There was an error in this gadget

Nufnang Ads

Thursday, January 14, 2010

ALAHAI...ADA APA DENGAN ABPBH...

Banyak sungguh kan anugerah-anugerah dalam industri muzik n hiburan kt Malaysia ni...

Hari tu baru je lepas AJL24....nnti akan menyusul pulak le ABPBH....betul2 banyak...nnti de le lg AIM, APM, FFM, pe lg ek...macam2 lagi r....

Ni nak cakap pasal ABPBH....short form untuk Anugerah Bintang Popular Berita Harian....anjuran...of course le Berita Harian Corp.... Tadi kta masuk website die...tgk calon2...agak terkezut ng beberapa pencalonan... Antaranya...pencalonan Faizal Tahir dalam kategori Pengacara TV Lelaki Popular... Nah ambik...sape kata artis kita x versetail...tgk je si Faizal ni...nyanyi blh, compose lagu blh...dalam industri muzik ni mmg dh femes amos sgt2 dah...sampai Siti...ops...Dato' Siti kita pon respek die beb.... Walah r!!! Sekarang masuk bidang pengacaraan lak... Gempak x gempak... Xlama lg masuk lak bidang lakonan.... Hoho... Tu baru kezutan pertama... Kezutan kedua lak... Zizan Nin yang menjadi kegilaan wanita muda mudi gori..Artis Komedi Lelaki Popular... Unbelievable tol... Pemuda macho n ensem ni dikatakan agak lawak... Hoho... No comment on that... Seterusnya lak...buat julung-julung kalinya ade pencalonan non-malay kat Artis Komedi Wanita Popular, Kencana Dewi. Ni baru le 1Malaysia kn... Hoho... Dan kali ni...persaingan kembali sengit ng Raja SMS kita, Mawi ng pndatang baru yg agak popular, Nabil, berentap bersama2 ng diva2 negara kita seperti, Abg Rosyam, Dato' Siti, n Saiful Apek yang agak lama mendiamkan diri dalam arena seni tanah air...

So...sape pilihan anda? Sementara de masa lagi ni...cepat2 le undi artis kegemaran anda... Sb senang je nk undi...just beli surat khabar Berita Harian...tik2 then anto... Nak lagi mudah? Sekarang Berita Harian dah bukak alternatif lain iaitu....SMS...so SMS le banyak2 artis kegemaran anda. Tp jgn le over lak...sampai berhutang keliling pinggang sb nk undi punye pasal... Lgpon bkn korg yg menang pon...Hoho... Akhir kta dari kta....ada hati rasa, ada mulut bicara, ada pena utara, ada akal pike2 ler....bubbye....

No comments: